Zühre yıldızına – Damlacıklarla Gelme…

Yayınlandı: Nisan 23, 2012 / Uncategorized
Akşam karanlığında gökyüzünde Aydan sonra en parlak ışığa sahiptir. 
Venüs'e Zühre yıldızı da denir. Eski zamanlarda karanlığın hemen çökmesinden 
sonra ortaya çıktığı söylenir
 

Hani, nereden başlayacak cümle ? Her zamanki gibi aynı olmak zorunda mı? Zühre yıldızı… Ne alaka denmemeli, Zühre yıldızı şuan benimle…

Yağmur yine yağmur.. Yukarıdasın işte ! Senin onunla herhangi bir alakan varmı diye düşünmekten bıkdığım anlarda senin sözlerine  sarıldım hep…Bazen beyaz bir gelindin, bazende beyaz bir örtü. Çok saçma olurdu seni tekrar dilemek. Arzulamak hangi sözcüklerin neferi olmalıydı ? İstemek bir o kadar da uzak değildi aslında.. Sana bana hangisi el uzatacaktı ? yağmur yine yağmur.. örtme üstümü, ben belkide örtülmekten korktum, topraktan… İşte zamanı , daha neyi bekliyorsun ! Karanlığının yaklaştığı vakitte çık artık gel artık uzan artık yaklaş yaklaş yaklaş ! Yağmuru beraberinde getirmek sözünün sadıklığının neresinde ?  Çukursa önüm bırak düşeyim.  Olmadıysa eğer ,  sen yine tepede kal… Söylemiştikya, sözleşmiştikya, sırlaşmıştıkya unuttun mu diye içimden geçirmek istiyorum fakat buluyorum hangisinin yanlış çözümlemelerden bertaraf olduğunu…

Sen yine başladın… Gönül baharında yağmurun mevsimsiz gelmesi Zühre’mize bu karanlıkta hiç ama hiç yakışmadı….

Dj Başkan ..


					
Bir Cevap Yazın

