ŞÜKRETMEK…

Yayınlandı: Mart 13, 2011 / Uncategorized

Ne yazacağımı bilmeden yazıyorum maalesef… ve ne yapmak istediğime karar vermeden karar veriyorum , yada zorunda kalıyorum…Napıyorum, nasılım, niçin , neden  vs vs vs … Soruyorum… (?) Tuhaf olan ise sorularımın hepsi ama hepsi AMAÇSIZLAR…

 

Bir filozof gibi düşündükçe düşünen ve sonunda çıldırma noktasına ulaşan bir ruha , bir bedene doğru gidiyorum. Kar ; eskisinden daha ince yağıyor, soğuk ise daha hafif vuruyor yüzüme….Değişen neydi ? Benle beraber zaman mıydı sadece ? Yada Eskiden her sokak lambası altında biriken insan çoğunlukları yerine , bir parça ekmek bulabilmek için akın eden insanlar (!) ile onlara eşlik eden , çoğu bitap düşmüş köpekler…

 

Kumdan evlerim pek olmadı benim.Bazen zamana karşı yarıştım.Fakat her defasında ‘5 dakikalık daha’ olan sabah uykuları tatlı geldi benliğime…Ellerim cebimde  yürüyorum. Suskunum , durgunum.Sanki sitemkar havası var üzerimde! Yeter Ulan ! Kötü gelen her şeye Yeter der gibiydi halim..Çok kötüydüm.O kadar kötüydüm ki adeta parçalanmış bir şekildeydim.Gövdem var ama aslında yoktu yerinde.Sadece bir görüntüden ibarettim..Gözlerimin bir çöp kovasına doğru gitmekte olan,kaburgaları belli olan,rengi beyaz ama açlık ve güçsüzlükten farklı bir renk almış , ince , yavrudan biraz büyük o canlıyı görmesiyle birlikte nerden gelip nereye gittiği belli olmayan bir yapıya büründüm.Ama olumluydu.Fakat yine düşündürdü,yine filozoftum ve yine bu ruh halindeydim.Düşündüm ve sonra durdum. Bi an sordum kendime ? Ya şuracıktaki hayvan olsaydım ? Ne kadar basit görünen bir soru gibi duruyor değimli sorum ? Küçümseme değil..Yada sokak lambaları altında yiyecek arayan , çoğu sakallı büyüklerimizin yerinde olsaydım ? Yada Doğu Türkistan’da veya Filistin’de Veya Dünyanın Hangi yerinde atılan her bombada ne olduğuna anlam veremeyecek kadar küçük,karışık bir çocuk olsaydım? Ve beklide yetim… İşte o zaman cevabı çok zor olan, adeta düşünce içerisinde karanlık bir sapağa saplanmış , oracıkta çıkmaz sokağın içinde öylece durup,birisinden çıkmak için yardım alır gibi oluyor insan… Sanırsam bu çıkmazdan düşünce sineme düşün şeyler kalple , dille ve secdeyle ŞÜKRETMEK….

Dj Başkan

 

Bir Cevap Yazın

