BUGUN BU ŞEHİRDEN GİTMEK İSTİYORUM

Yayınlandı: Mart 13, 2011 / Uncategorized

 

Bugun Bu sehirden gitmek istiyorum

 

Belki Bir saz yanıma almak en fazla

 

Belki de yakılmaya hazır bir paket sigara

 

Kayboluşun öyküsü var bugun bende sanki

 

3 gün gidip 4. gün gelişim beklenirken

 

4.günde esrarengiz olasım var

 

Uçmayı diliyorum beyaz gelinlerim gibi

 

Atılan her simitte kolayca atlamak istiyorum

 

Lağım kokulu , her seferde tiksindiren kokularda kalıp

 

Yeni bir şeyler keşfetmeye dair hatıralar yazmak istiyorum,

 

Her güvercinin grup ama yetim yoksulluğundaki göçleri gibi

 

Taze birer ceylan uysallığında doğaya açılmak

 

Yeşermiş umutlarda demlenmek

 

Özgürlüğün yitik kaldığı bir karanlıkta , inadına mum yakıp

 

Kediyle köpeyle arta kalmış sehrin konar göçer insanlarıyla bir olup

 

Yine mi ulan demek istiyorum , hayatı pahalandıran , sebep olan

 

herseye………..

 

3 Mart 01.38 Başkan 2011

 

Bir Cevap Yazın

